کد خبر 573752
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به موازات تشدید نبردها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه و عراق با گروههای تروریستی تکفیری، شبکه ای از مفتی های وهابی ساکن کشورهای عربی با استفاده از رسانه های رسمی در حال تجهیز و تسلیح تروریستها می باشند.

گروه بین الملل مشرق- به موازات تشدید نبردها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه و عراق با گروههای تروریستی تکفیری، شبکه ای از مفتی های وهابی ساکن کشورهای عربی با استفاده از رسانه های رسمی در حال تجهیز و تسلیح تروریستها می باشند.

دوره گردی مفتی های وهابی برای تسلیح تروریستها+عکس

بنابر این گزارش، مفتی های وهابی همچون "شافی العجمی، محمد العریفی، جاسم السعیدی و ..." با حضور در شبکه های تلویزیونی الرساله، شدی الحریه، النور و ... بصورت رسمی از مردم کشورهای عربی درخواست میکنند تا برای تسلیح تروریستهای تکفیری داعش و القاعده در عراق و سوریه هزینه خرید تسلیحات و مهمات و حقوق ماهیانه آنها را پرداخت کنند. بدین منظور شماره تلفانهایی که به اپلیکیشنهای موبایلی مانند "واتساب، تلگرام، اسنپ چت و ... مجهز هستند برای ایجاد ارتباط معرفی می شوند. کلیه شبکه های تلویزیونی که برای تبلیغ علیه اقلیتهای دینی و حمایت مالی و تسلیحاتی از داعش و القاعده مورد استفاده این مفتی های وهابی قرار دارند، وابسته به دربارهای عربستان سعودی، قطر و امارات می باشند.

دوره گردی مفتی های وهابی برای تسلیح تروریستها+عکس

تبلیغ آزادانه این مفتی های تکفیری برای تسلیح تروریستها موجب انتقادات گسترده شهروندان کشورهای عربی شده است. یکی از کاربران فضای مجازی با باز نشر تبلیغات جمع آوری پول و تسلیحات برای تروریستها تصاویری از تعدادی از علمای وهابی منتشر کرده و خطاب به آنها گفته است تنها در صورتی حاضر به ارسال پول برای آنها می باشد که ابتدا خود و فرزندانشان به سوریه و عراق اعزام شوند. این در حالی است که انتشار تصاویر دیگری از گشت و گذار و عیش و نوش های این علمای وهابی و فرزندانشان در کشورهای اروپایی مانند سوئیس و فرانسه با موجی از انتقادات پیروان آنها مواجه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    نکته خنده دارش اینه که همیشه ایران به دلیل حمایت از حزب الله لبنان و سوریه و یمن به حمایت از تروریسم متهم میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    و البته گریه دارش اینه شما فعالیت های تا حد جان این وهابی ها را برای باطل و گروه های تروریستی ببینید و متاسفانه میزان فعالیت که نه، الاقل حمایت کلامی علمای ما را هم از مدافعان حرم ببینید.
  • آرش ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    0 0
    آقا مهدی، گروههای مقاومت فلسطینی رو از یاد بردی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس